Рішення № 4-1/2017 від 30 листопада 2017 року "Про затвердження посадових інструкцій працівників виконавчого апарату Катеринівська сільської ради"
ЗАСІДАННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
КАТЕРИНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
РІШЕННЯ
від 30 листопада 2017 р. №4-1/17 с. Катеринівка
Про затвердження посадових інструкцій працівників
виконавчого апарату Катеринівська сільської ради
Відповідно до ст.52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та з метою забезпечення ефективності роботи працівниками виконавчого комітету Катеринівської сільської ради та належного контролю за їх діяльністю, виконком сільської ради
ВИРІШИВ:
1. Затвердити посадові інструкції працівників Виконавчого апарату Катеринівської сільської ради згідно додатку 1.
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на секретаря Виконавчого комітету Забродську Т.І.
Голова виконавчого комітету,
Катеринівський сільський голова Т. В. Терещенко
Додаток 1 до рішення
Виконавчого комітету №4-1/17
Від 30.11.2017 року
Посадові інструкції працівників виконавчого апарату
Катеринівської сільської ради:
1.1 Посадова інструкція сільського голови;
1.2.Посадова інструкція секретаря сільської ради;
1.3.Посадова інструкція в.о.старости;
1.4.Посадова інструкція начальника відділу, головного бухгалтера економічного розвитку, фінансів, бухгалтерського обліку та інвестицій;
1.5.Посадова інструкція спеціаліста відділу економічного розвитку, фінансів, бухгалтерського обліку та інвестицій;
1.6.Посадова інструкція начальника відділу освіти, культури, спорту,туризму, охорони культурної спадщини та праці;
1.7.Посадова інструкція провідного спеціаліста відділу освіти, культури, спорту,туризму, охорони культурної спадщини та праці;
1.8.Посадова інструкція начальника відділу загально - організаційної, інформаційної роботи, документообігу та соціальних питань;
1.9.Посадова інструкція провідного спеціаліста відділу загально - організаційної, інформаційної роботи, документообігу та соціальних питань;
1.10.Посадова інструкція спеціаліста відділу загально - організаційної, інформаційної роботи, документообігу та соціальних питань;